sobota, 29 pa藕dziernika 2016

Blogerzy dzieciom z dom贸w dziecka 馃挄

Zach臋cona postem B膮belkowej Mamy KLIK postanowi艂am wspomnie膰 u siebie o akcji "Blogerzy dzieciom z dom贸w dziecka" i zarazem do艂膮czy膰 do niej. Pewnie wi臋kszo艣膰 z Was o niej czyta艂a, ale i ja chc臋 dorzuci膰 kilka s艂贸w od siebie ☺ i zach臋ci膰 Was do aktywnego uczestnictwa w akcji.



W kilku s艂owach o tym projekcie:
- nale偶y napisa膰 opowiadanie/bajk臋/list
- stworzy膰 w艂asnor臋cznie zrobion膮 kartk臋 z 偶yczeniami dla Maluch贸w z Domu Dziecka
-do kartki mo偶na do艂膮czy膰 co艣 w艂asnor臋cznie zrobionego np. maskotk臋,je偶eli kto艣 ma zdolno艣ci 馃槈
-do艂膮czy膰 do tajnej grupy na Fb https://m.facebook.com/groups/1702831206620009/?ref=group_browse_new#_=_
- wybra膰 dom dziecka, do kt贸rego ma zosta膰 wys艂any nasz dar
-lista dom贸w dziecka b臋dzie opublikowana na fb

Z perspektywy osoby zmagaj膮cej si臋 z niep艂odno艣cia , 艢wi臋ta Bo偶ego Narodzenia s膮 szczeg贸lnie trudne . Pusty talerzyk przy wigilijnym stole tak bardzo przypomina mi o moim dziecku. Dziecku , kt贸rego nie ma. Nie ma go fizycznie, ale ca艂y czas jest w moim sercu. Cz臋艣膰 z Was, wnikliwie 艣ledz膮ca mojego bloga wie, 偶e ju偶 na pocz膮tku naszej niep艂odno艣ci by艂am gotowa na adopcj臋. Nie umiem tego wyt艂umaczy膰, ale poczu艂am, 偶e dane jest mi by膰 mam膮 adopcyjn膮. Ze wzgl臋du na M. nie zdecydowali艣my si臋. Wiem, 偶e on ca艂y czas ma nadziej臋 na w艂asne (genetycznie) dziecko. On musi si臋 upora膰 z tym balastem niep艂odno艣ci. Drog臋 in vitro wybra艂am przede wszystkim ze wzgl臋du na dziecko z serduszka. Chcia艂abym, aby mia艂o cudowny dom, kochaj膮cych rodzic贸w. Ojca, kt贸ry jest pewien tej mi艂o艣ci.

W te 艣wi臋ta chc臋 da膰 co艣 wiecej z siebie. Nie tylko wydane pieni膮dze na sztuczne prezenty dla dzieci, kt贸re i tak nie szanuj膮 tego, co dostaj膮. Chc臋 da膰 tym dzieciom kawa艂ek swego serca, siebie . Chc臋, 偶eby wiedzia艂y, 偶e jest kto艣, kto o nich my艣li.
Wiem,偶e dla tych Maluch贸w 艢wi臋ta s膮 tak samo smutne jak dla mnie. One t臋skni膮 za rodzicami. Ja t臋skni臋 za dzieckiem, kt贸rego jeszcze przy mnie nie ma. Czy ta T臋sknota mo偶e da膰 z siebie co艣 wiecej poza 艂zami, cierpieniem, 偶alem.....?


Mo偶e ten prezent trafi do mojego dziecka............?


16 komentarzy:

  1. Fajna jest ta akcja i tyle rado艣ci daje dzieciakom ☺☺

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mam nadziej臋, 偶e wywo艂a u艣miech na twarzy chocia偶 jednego dziecka 馃槉

      Usu艅
  2. Fajna akcja ☺ Niestety nie mam talentu do pisania bajek �� Najlepiej wychodzi mi robienie z siebie pajaca do pot臋gi ku zadowoleniu c贸rci ☺
    Mo偶e prezent kt贸ry wykonasz rzeczywi艣cie trafi do waszego dziecka? Na pewno sprawi rado艣膰 maluszkowi ☺

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Heh 馃槀 zawsze to jaki艣 talent 馃槈 Ma艂a na pewno zadowolona.
      Obawiam si臋 co do moich zdolno艣ci pisarskich,ale tak bardzo spodoba艂a mi si臋 akcja, 偶e postanowi艂am wykrzesa膰 z siebie wszystko, co najlepsze 馃槈

      Usu艅
  3. Ciesz臋 si臋,偶e napisa艂a艣 o akcji.
    My powoli o adopcji zaczynamy rozmawia膰. Wyja艣nia膰 sobie r贸偶ne rzeczy itp. Je艣li kolejny rok nie przyniesie zmian to b臋dzie nasza nowa droga.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W Twoich s艂owach jest tyle spokoju. Pomimo tego, co jest za Wami, wida膰,偶e z艂apali艣cie oddech i jeste艣cie szcz臋艣liwi. W ka偶dej z dr贸g-trzymam za Was kciuki 馃槞

      Usu艅
  4. O akcji nie s艂ysza艂am, wi臋c ciesz臋 si臋 偶e trafi艂am na ten post, bo akcja wydaje si臋 naprawd臋 fajna.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej zach臋cam do wzi臋cia udzia艂u w akcji. Dla nas to kilka godzin po艣wi臋cone na przygotowanie kartki a ile dobra mo偶e wnie艣膰 w 偶ycie tych Maluszk贸w ☺

      Usu艅
  5. Niestety nie s艂ysza艂am o tej akcji, ale 艣wietnie si臋 sk艂adam 藕e wpad艂am na ten wpis, na pewno si臋 zaanga偶uj臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Serce i u艣miech na twarzy mi ro艣nie, gdy czytam te s艂owa ☺ im wi臋cej os贸b, tym lepiej. Mam nadziej臋, 偶e spe艂ni si臋 moje gwiazdkowe 偶yczenie i 偶aden Dom Dziecka nie pozostanie bez prezentu ☺

    OdpowiedzUsu艅
  7. Jeste艣 kolejn膮 blogerk膮, kt贸ra pisze o tej akcji - a ja coraz cz臋艣ciej my艣l臋 o tym, aby si臋 w ni膮 zaanga偶owa膰.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by艂oby gdyby艣 zaanga偶owa艂a si臋 w akcj臋. Tw贸j blog odwiedza wiele os贸b, wi臋c mo偶e kto艣 jeszcze chcia艂by si臋 przy艂膮czy膰 do akcji 馃槉 im wi臋cej os贸b, tym wi臋cej u艣miech贸w na twarzy dzieci a ka偶dy u艣miech na wag臋 z艂ota ☺ mo偶e nie mam jakiego艣 super talentu pisarskiego, ale my艣l臋, 偶e warto skleci膰 kilka zda艅 od serca dla kogo艣,kto marzy o rodzinie podobnie jak my...

      Usu艅
  8. To ostatnio zdanie sprawi艂o, 偶e zmi臋k艂am totalnie...W trakcie oczekiwania na B膮bla te偶 zawsze my艣la艂am w podobnych kategoriach - mo偶e "ono" ju偶 gdzie艣 tam jest i kto艣 w艂a艣nie robi dla niego co艣 dobrego...Niech wy艂膮cznie dobre rzeczy spotykaj膮 te male艅stwa, zanim uda si臋 odnale藕膰 dla nich nowy, ciep艂y dom...

    Dzi臋kuj臋 za zaanga偶owanie w akcj臋 ! :*

    OdpowiedzUsu艅
  9. Polecam si臋 na przysz艂o艣膰 馃榾 ta akcja chwyci艂a mnie za serce. Nie mog艂am przej艣膰 oboj臋tnie obok tego projektu.
    Mam ju偶 w g艂owie szkic bajki no i pomys艂 na kartk臋 ☺

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ta akcja to wspania艂a inicjatywa. My艣l臋 intensywnie o tym, co bym mog艂a napisa膰 w takim li艣cie. Ale chyba po prostu trzeba usi膮艣膰 i napisa膰 od serca. Wzruszy艂am si臋, czytaj膮c o Twojej t臋sknocie za dzieckiem i dzieci w domach dziecka za rodzicami... 艢ciskam!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. B臋d臋 szcz臋艣liwa, je偶eli do艂膮czysz do akcji 馃槉 wystarczy kr贸tki list, kilka s艂贸w od serca... A mo偶e da膰 tak wiele tym Dzieciom 馃挅 niech to b臋d膮 wyj膮tkowe 艣wi臋ta. Ja wiem, 偶e b臋d臋 my艣le膰 o nich podczas swojej wigilii-偶e tam gdzie艣 kto艣 czyta to , co napisa艂am.

      Usu艅