czwartek, 4 sierpnia 2016

Od nowa

Miałam dużo czasu na przemyślenia. Nie chcę, aby te złe emocje mnie pożarły.
Teraz czekamy na naszą kolejkę do badań genetycznych  (azf, cftr, mthfr, współczynnik V Leidena i mutacje w genie protrombiny). Czas oczekiwania to ok 2,5 miesiąca, więc niedługo powinni zadzwonić. Chociaż podejrzewam że przez wakacje wszystko mogło się przesunąć. Chciałabym mieć to już z głowy i wiedzieć czy jestem zdrowa i czy kryptozoospermia/azo M. wynika z genetyki.

Dzisiaj doznałam szoku. Niektóre kobiety nie powinny być matkami. I nie mam tu już na myśli kobiet w ciąży z butlą i faja ale. .. Byłam dziś w moim miasteczku rodzinnym, spotkałam pewną dziewczynę o rok straszą lub dwa ode mnie. Ma 4 dzieci,praktycznie rok po roku. Kilka razy przecierałam oczy... Jedna z dziewczynek miała pofarbowane włosy na rudo! Ta mała ma 3 lata! Normalnie byłam w szoku. Czy dla tej dziewczyny jej dzieci to lalki? Nie mieści mi się to w głowie! !! Jak można być tak głupim? ! Z tego co słyszałam maluchy całe dnie spędzają z dziadkami, bardzo często nawet noce. Ta matka przyjeżdża po nie raz na kilka dni. Szkoda mi tych dzieci. Biedne maluchy 😐 
A najlepsze jest to, że to nie jest matka, która musi ciężko pracować na utrzymanie rodziny. Ci ludzie mają kasę, swoją firmę... I brak czasu dla dzieci. 
Ale każdy ma inne priorytety. Ja chciałabym swojemu dziecku poświęcić jak najwięcej czasu,  dać tyle miłości....

11 komentarzy:

  1. Mam nadzieję,że wszystkie badania będą w porządku😊Mi na nfz kazali czeka pól roku😂
    Co do mamy,poczekaj aż emocje opadną nie ma co teraz rozdrapywać świeżej rany.
    Ja tez często spotykam kobiety,które nie powinny być matkami.Nie maja czasu dla dzieci,odzywają sie do nich w paskudny sposób,nie liczą sie z ich uczuciami.Niestety życie nie jest sprawiedliwe..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć te badania za sobą. Mam nadzieję że wyjdą dobrze i może nasza niepłodność to tylko zły urok 😉😂 wtedy udam się do szeptunki na Polesie żeby zdjęła urok 😂 poza hiperprolaktynemia M. jest zdrowy, więc jeżeli nie genetyka to co?
      Ta dziewczyna mnie zszokowała. To głupia, pusta lala. Przecież ta farba mogła zaszkodzić małej!!

      Usuń
  2. Crazy-cat-lady4 sierpnia 2016 23:15

    Mam nadzieję że wszystkie badania będą wporzadku.
    Z mamą sprawa trudna, ale lepiej to przeczekać. Lepiej teraz wspierać siostrę niż kłócić się z mamą. Może kiedyś pójdzie po rozum do głowy.
    Też uważam, że niektórzy ludzie nie powinni być rodzicami, ale nic na to się nie poradzi - niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kochana. Teraz już tylko cisza i spokój.
      Dla siostry przygotowałysmy kilka niespodzianek. Paradise na swoim blogu napisała o balonach z helem i swiatełkiem puszczanych w nocy i chyba ten pomysł też podbiore ☺
      Jak najwięcej niespodzianek 🎉🎈🎁

      Usuń
    2. Te balony wyglądały niesamowicie :) każdy z gości dostał do ręki balon na długiej wstążce i na trzy cztery puściliśmy je w powietrze :)
      Rewelacja 😊

      Też jestem zdania, że niektórzy nie powinni mieć dzieci. Ale cóż. Niestety. Tacy mnożą się jak króliki...

      Pięknie tu u Ciebie :) tak kolorowo :)

      A i jeszcze jedno. Gdzie robicie te badania genetyczne?
      Zastanawiam się nad nimi. Zapytam profesora jak będę u niego czy możemy je zrobić. Może mam jakąś mutacje która uniemożliwia mi zagnieżdżanie zarodka.
      A i jaki jest koszt takich badań?

      Usuń
  3. Dziękuję ☺ Chciałam aby było tu kolorowo☺
    Balony zamówione ☺ super pomysł, fajnie że o tym napisałaś.
    A badania genetyczne robimy na NFZ w naszej klinice, w Invikcie (Gda ). Ale wiem, że ogólnie mają dobre ceny badań genetycznych, można sobie zamówić zestaw ze śliny z Internetu, często też trafiają się różne promocje na te badania.
    Myślę, że warto zrobić takie badania, chociaż dla własnego spokoju;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja i tak planuje wybrać się do Warszawy do Invicty,bo u mnie w mieście nie robią subpopulacji limfocytów, a chce sprawdzić poziom komórek NK. Przy okazji zrobiłabym resztę badań genetycznych

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przed ivf też zrobię immunologie, chociaż na własną rękę. Szukam teraz dobrego immunologa, który będzie w temacie ☺
    Najlepiej wejść na str NFZ i tam sprawdzić kolejkę na dane badania. Tak w szybki sposób sprawdzisz kto ,gdzie najszybciej zrealizuje dane świadczenie ☺ a może się okazać, że całkiem szybko uda się wbić ☺ my tym sposobem zaoszczedziliśmy przeszło tysiąc ☺a to już 1/14 ivf ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz rację :) ale trzeba mieć pewnie skierowanie na te badanie od lekarza ale nie z prywatnego gabinetu czy jak to wygląda żeby przeszło na NFZ? Niby pracuje w szpitalu ale nie ogarniam tego :) i tak do każdego lekarza chodzę prywatnie i badania krwi tez tak robię i nie orientuje się jak to załatwić żeby zrobić genetyczne na NFZ

      Usuń
  6. Kochana ☺ szybko to ogarniesz. Na badania genetyczne musisz mieć skierowanie od lekarza rodzinnego w związku z niepłodnościa partnerska. Twój partner też musi iść do swojego lekarza,bo te badania powinna zrobić para. Jak już będziesz miała skierowanie do poradni genetycznej to poszukaj na tej wyszukiwarce NFZ gdzie w Twojej okolicy znajdują się takie poradnie-być może to będzie jakaś klinika leczenia niepłodności a może jakiś publiczny szpital. Ja będę byłam pewna,że w naszym województwie jedyna poradnia genetyczna to Akademia Medyczna w Gdańsku. Byliśmy totalnie zaskoczeni gdy okazało się że Invicta też ma umowę z NFZ na te badania i swoją poradnię. ☺
    Możesz oczywiście poszukać w innym rejonie, jezeli mogłabyś dojechać gdzieś dalej a badania byłyby szybciej, to też można rozważyć;) nie ma rejonizacji :)
    Powodzenia ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń